tråkigt

att denna helg redan är över :(
jerry och thea har varit här
vi har ja umgåtts spelat spel
de åkte i skidbacken.
jag törs mig inte riktigt på det i mitt tillstånd :)

kolla på filmer igår kväll
bedtime stories och quarintine
bedtime stories va riktigt rolig.
den andra sög rejält :):)

ja idag har man varit som en zombie
då bebis bestämde sig för att böka från halv tre i natt fram tills
pappa klev upp med han.......
så ja lite seg
åh ont i höfterna som faen :(

så ja
lugn och mysig helg.....

nu ska jag kolla på tv
sen någon film tror jag
e på film humör
men det blir jag alltid när jag inte mår
alltför bra...

få se om det är munnen som spökar på lillemannen eller ej...

han äter ju som han ska
men nu på eftermiddagen har inget dugit igen.....
sucka....
men ja det går ju som tur va över...

åh få se idag har det töat rejält eller det e plus
kul om det fryser på under natten :(:(
då törs man ju knappast ge sig ut

nej ska skicka iväg chloe på träning nu..

åh jag har börjat fått fler bristningar!!!!!!
åååååhhhh ja tur det e sista då :)
och ja tur man inte får så där lååånga *peppar peppar*
jag får korta små jäklar de ser ut som ärr typ :):)
finns nån olja åh inhandla för typ 500 kr
men ja nr 4 åh konstigt vore det väll om det inte
syntes på kroppen att man fått 4 barn........
så skit samma dom ingår :):)


höres senare


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: