ååååh

snart e det sängdags
yeees
har en super nöjd bebis nu
*nyss ätit gröt*

illamåendet har börjat ge med sig
skönt det
men uscha man blir ju så
ja utslagen så fort det sätter in så där......
för ja min erfarenhet e ju att det bara blir värre
inte så där i 2-3 mån som en del
sen går det över.
jag spyr hela graviditeterna igenom.........

men ja bara bita i det sura äpplet
då man satt sig själv i denna situation
men ja man måste få pipa åh gnälla lite
när det blir som jobbigast

åh ul om 1 vecka
skoj skoj
hoppas de ser vilken sort det är där inne

har börjat tvivla lite på min tanke
varför vet jag inte :):)
haha hel galet.....

hm har sett den där serien unga mödrar
lite av och till
*följde den mer första gången den gick*
men ja du där kan man ju snacka om en del stolpskott
och tok röker det gör ju alla typ.....
och då e det inte bara en cigg per timme...
ja vi svenskar kanske gnäller lite för mycket......

ja men men alla gör vi ju olika
men skulle det gå en svensk serie om unga mödrar
och de skulle göra likadant som i den danska serien
fy fan social skulle ju hänga på ringklockan innan programmet va slut :P


jajajajajaja
nu ska jag få upp den unga damen ur badet
hon ligger och läser en kitty bok......
få på hugo pyjamas
så man kan börja göra sig iordning inför natten

åh hua vad det har snöat här nu på kvällen
livsfarligt för nu ligger blank isen under......
vill inte halka i mitt tillstånd
livsfarligt det ju....

jaja tjingeling från bergsjö


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: