ååååhhh

vad jag e trött just nu...
bebis e på sitt underbaraste humör
där INGET är bra!!!
ska inte ha gröt , ingen flaska, inte leka
inget duger
skrika går bra....

hm ja snart ska man ju hämta hugo
och i vagnen brukar bebis hålla sig lugn

han saknar väll sina syskon antar jag
tråkigt med bara mamma hemma......

hm
ja du
förstår inte hur en del fungerar.....
hm
men ja tycker bara en del sätter sig i så tragiska situationer
eller nej de sätter nya små liv i tragiska situationer....

har man ett barn och sen en massa strul runt
varför då tro att lösningen är ett till barn??

jaja bara så tragiskt

en annan som har alla barnen 24/7 all the time
ni kan ju prova på det först innan fler tillverkas

men ja som sagt tänker inte disskutera det där allt för mycket
annars får man väll så där trevliga kommentarer :)

ja man är hemskt tacksam för att man hittade en karl
som stod ut med att man hade 2 hulliganer sen innan
och att det inte var ofta man hade barnvakt
han tog på sig sitt ansvar direkt och vart en i familjen

inte många som skulle göra en sådan grej.....
sen fick han tjata lääänge på neo :P
sen nu kommer det en till i snabb takt
ja ibland blir saker inte som man planerat....
men ja man får ändra på sina planer lite åh få allt att fungera.....

ja älskar min familj <3

Postat av: Malin

Jag vet inte hur länge jag måste vänta.

Har juh lämnat prover för körkortet sedan jag flyttade ner hit...3 år alltså, men dom nöjer sig juh aldrig :( Tydligen kan länstyrelsen begära prover av mig i 5 omgångar, varav den 1a omgången var på ett år & de övriga är på 6månader vardera. Men det kostar juh pengar oxå. 450 per remiss, 50 per prov å sen 900 för att läkaren ska skicka in intygen. Det blir typ 4000 per omgång :( Blä... men denna gång ska jag överklaga!!!! Så är det bara!!!!

2009-01-19 @ 13:42:35
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: