Bio

är jäntan på nu :)
High school musical 3......
det vart en hel bunt med tjejer.
så ja först skulle jag hänga med
men det va andra föräldrar där med.
så ja nästa gång e det min tur att va tjej vakt :)
haha ja du det e ett litet gäng mini tonåringar!!!!!!

åh fotbolls träning hann hon med idag oxå.....

killarna ja du de har busat idag
hugo har bott ute i en snö hög med kompisen sin :)
kul med tösnö tydligen

bebis har gnällt en hel del idag sovit ca ja 1 timma högst...
men just nu är han go och glad igen....
undrar om det börjar lägga sig det värsta
man känner att det är på väg upp där nere....
lill stackaren inte lätt....

så ja man har lite trötta öron på baby gråt.
inte van vid skrik.... inte på det sättet...

ja nej har brännt ut en massa filmer vi skulle väll se någon ikväll oxå
the bank job tror jag fast jag vill ju se den nya m Angelina jolie changeling
eller va den nu heter ......

ja vi har en film period igen :)
mysigt det....

nej nu ska jag ja du fortsätta bränna :P


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: