bökig

natt :(
när jag väl somnade så slog bebis upp sina ögon åh bara
ja böka runt......
till slut fick jag nog åh lyfte ner han i mellan oss
då låg han där och bökade runt
han har börjat ligga på mage så han
låg på magen och gungade fram och tillbaka
så ja han hade väll ont i natt!!!!

så ja man är lite zooombie lik idag......

mannen kom upp i tid,,han åkte buss idag han......
jupp
han ville inte åka moppe dit.....
så han tog moppen till bussen ......

hmmmm
har börjat fundera på namn
fan när vi vänta neo, så bestämdes hans namn väldigt snabbt
då valde vi thea eller neo....
så nu måste vi ja hitta nya....

jag har ett tjejnamn men kill namn
som ska passa in med oss andra
är lite svårare denna gång....
hmmmmm

får väll kolla runt lite......
åååååååhhh
bara 2 dagar
sen e det dags för ul.......
ska bli spännande först får man ju exakta BF tiden
sen åh se den lille
så ja nu e jag mer nervös.........

men vi båda har mer eller mindre kommit överens om
att vi inte vill ha fler barn efter denna......
skönt det
kent är helt hundra på att 2 st räcker + 2 bonus barn
så ja det är nog spikat helt nu......

ja man ska ju orka med dom man har
och sig själv och varandra......
vi vill inte ha lika många som våra föräldrar har !!!!!!!!!!
vi har ju en bunt syskon tillsammans :):)

nej bytar dags på bebis och gröt dags.......
hm
har tänkt på det där med barnmatsburkar åh grejer....
när jag växte upp
så köpte min mamma bara burkmat till de minsta när hon reste bort
annars vart det potatis/gröt i början
sedan vart det samma mat som vi andra åt , mer mosat då :)
tror det är därför jag hellre ger neo mosad mat vi äter
har fått för mig att det är nyttigare och så
sen gillar han inte barnmatsburkar heller
så ja
ifall ni undrar varför han får smaka av oss jämt :):)

men så länge bebis e lycklig så ja.....
då måste man ju göra något rätt....

hel galet har svårt att se mig som 3 barns mamma ibland
snart 4 barns mamma, jag känner mig så ung än :)
alla 3 är så olika man kan bli i sättet
så ja vem du är nr 4 ska bli spännande att se.


nej nu ska jag inte tråååka ut er mer.....

Postat av: Malin

Vad har ni för tjejnamn då?

Jag var heeelt säker på att det var en liten Melwin jag gick å bar på, men så drömde jag att det var en flicka & att hon hette Tekla Maria...å då plötsligt slog det mig att Melvin kanske inte är "rätt" namn heller!?! Hoppas att jag(VI) kommer se på den lilla människan som kommer vilket namn som passar!?!



Apropå burkmat:

Alla som smakat på burkmat ställer sig nog tveksamma till innehållet.

Det smakar verkligen inte bra.

Å hur gjorde man förr då det inte fans burkmat?

Nä...kör med "vanlig" mat.

Det har jag planerat att göra oxå.

Iallafall till största del :)



kram!!

2009-01-07 @ 13:10:45
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Michaela

Tydligen inte :P men förstår du vem jag tänker på? som jag berättade för dig om?

2009-01-07 @ 19:39:51
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: