hihihi

nu vet vi :)
en liten tjej är det nog!!!
hon såg ingen pung eller snopp åh hon kolla länge :)
hihi
så skoj..
så nu får man 2 av varje

je beräknad BF är 27 juni
*lite skoj då neo kom den 27e juli*
sen behövde ja inte boka tid för dr om snitt
de va redan fixat.
då jag inte får föda "normala" vägen
alldeles för mycke risker.
v 36 ska ja tillbaka då kollar de allt och förbereder en helt.
som det ser ut nu så kommer den lilla tösen den 20 juni.....
men ja som sagt beror ju på hur allt ser ut i v36
kan ju bli tidigare om inte min livmoder orkar eller va hon sa
lyssna bara på ena öra då man spana in underverket..... :)

skulle något ske innan utsatta datum
ja  då får man åka in så blir det akut snitt.
hm skum känsla
när man typ e förbjuden att föda vanligt.
men ja skönt att de bokat och styrt upp allt för en redan liksom :)

haha ja så nu blir det till att
börja spana in ROSA prylar
har en viss känsla att den blivande mormorn
kommer få nån fläng igen :)
haha när chloe kom då köptes det prinsses prylar utav dess like
lär bli samma nu....
med tanke på att ja hon inte fått köpa tjej saker lika ofta som kill saker :):)

mannen är överlycklig
han får en av varje
så nu har han inget alls att säga om att jag ska sterilisera mig...
det va hans enda emot ja för han vill ha en dotter oxå....

så just nu e man lite glad....
men det övergick ganska snabbt när man kom hem
och öppnade brev....
MUTTER
de skulle inte börja dra denna månad
nej visst....... eller hur....
sucka. alltid något
men men...... sucka lika bra åh få det överstökad
men så jävla typiskt!!!!!


ja nu vet ni
och helt plötsligt passar inte namnet jag ville ha..
hm måste hitta något nytt nu ju.....

jag imorse , oborstat hår.....

Postat av: Rebecka

Grattis :)

2009-01-23 @ 14:50:41
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååååh :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

En liten FLICKA!!!!

Grattis å ännu mera grattis.

Fan så roligt... Blir det till att investera i rosa nu då? Haha!!!



Kramen!!!

2009-01-23 @ 18:39:42
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Cattis

Stor magen =) Gölligt.

2009-01-23 @ 21:56:06
Postat av: Frida

GUD VAD ROLIGT! ÅH SÅ GLAD JAG BLIR! En liten liten flicka! Grattis till nyheten. haha kan man säga så? :o) äh, skit samma! Grattis grattis grattiiiis

2009-01-24 @ 00:20:44
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: thea

oh, jerry berättade nyheten att ni ska få en flicka till! grattis :)

2009-01-26 @ 12:16:45
Postat av: idun

åh grattis till lilltjejen i magen :D

eheh, grejjen är den att jag har inte 3500 poäng som man måste ha, jag valde nämligen bort en 50 Poängskurs på gymnasiet (matte b)

och för att få 3500 så läser jag 50 poängskurs ;D



2009-01-26 @ 13:29:57
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: