jag vill

färga håret.....
men vet inte om jag törs......
mitt hår e ju så känsligt när jag e gravid.
men ja som det ser ut nu så kan det inte fortsätta nå mer.

nu e jag trött på mörkt hår
har varit det läääänge nu
funderar på om jag ska ha slingor igen :)

ja få se hur jag gör...
nåt måste göras iallafall

hm här snöar det som faen......
inge skoj alls

få se om man vaknar upp till ett super vinterland imorgon då

bebis va glad imorse
som snabbt övergick till missnöje
pip och gnäll hela dagen.....
mindre skoj för öronen.........

nu sover han
men det lär han ju göra i i 20 min som ja han gjort på hela dagen......

men han fick alvedon åh då ja då kunde han somna
så antar det e tänderna

ja nej nu ska jag hm hitta på annat
typ sätta mig i ett bad åh raka benen
hehe har inte gjort det på läääääänge :P
så jävla lat på den punkten
men mina hår syns inte ens .... så man blir lite lat då...


tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: