kan inte sova :(

nopp
har försökt e skiiit trött
la mig typ vid 9 men ne
så ja här sitter man då
kollar runt på lite bloggar
men ne ska ta en sväng på king.com :)
se om man blir sömnig då......

alla sover utom jag
ovanligt att vara helt ifred
men ja det uppskattas ibland

imorgon börjar chloe skolan.....
så ja lär ju ha en trött och tjurig tjej imorgon kväll
prinsessan våran <3

hmmmm
ska tok röja i hugos rum imorgon
dags för det......

tror jag har svårt att sova
för jag tänker för mycket just nu......
ang ul......
vilken v e man i egentligen ?
e allt bra med den lille där inne.....

hm nojigare nu än någonsin
tror det beror på att det blev lite galet med neo....
för ja det vart ju en total chock hur han kom till......

akut snitt ja man funderar en hel del efter det.
tur att allt gick bra
så ja hmmmmmm
ska ju få tid på fredag till en dr oxå
så ja mycket i luften nu.......

hm ja de kan ju inte motsätta sig allt för hårt över att man vill
sterilisera sig,,, jag blir 30 och har (snart) 4 barn.....
och ja jag känner mig redo för det liksom
tvivlar inte på det längre........

som sagt många bollar i luften
sen blir det ju inte bättre av att på måndag ja då ska vi upp i rätten igen....
då ska man gå igenom alla dom känslorna oxå.


ja tänk om livet kunde vara enkelt ibland.....
att allt bara flöt på
utan alla dess tankar.

men tyvärr är jag sådan
jag bryr mig för mycket om saker och ting.

nej spel dags en stund

bye bye

Postat av: Carro

Hej tjejen!

Grubbla inte ihjäl dig, du måste rapportera från ul. Har börjat följa din blogg varje dag nu, den e som en drog.

Kram från Örebro

2009-01-07 @ 23:15:50
Postat av: Malin

Hej gumman!

Visste inte att du var så orolig inför denna grav :(

Hoppas att du känner dig lugnare efter UL?!

Skönt i allafall att du känner dig säker gällande ditt stora beslut. Är du säker så är det så klart rätt för dig :)



Hoppas att du får en bra dag :)



Kramen!

2009-01-08 @ 08:01:24
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: