kvällen

är här
och just nu fikas det i köket....
lite lugn och ro
alla barn är väääldigt trötta just nu :)

haft fullt upp hela dagen
och mitt i alltihopa dyker rörmokaren upp
haha
jepp så nu har jag ett nytt fräscht duschrum
nej jag tog ett bad idag ändå
bara för att få läsa tidningen ifred :P

ja du allt har gått bra åh killarna har busat som bara den
vardagsrummet såg ut som ett slagfält förut
leksaker åh kex smulor överallt....

nu e allt undan plockat
alla barn badade och snart matade
så ja snart sängen för dem alla

så med det säger jag godnatt
för när de somnat så kommer jag inte kliva upp
speciellt många gånger från soffan
hahaha
åh självklart e det dirty sexy money ikväll
så ja få se om man orkar hålla ögonen öppna så länge


ja ja godnatt på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: