men idag

har jag inget annat för mig än att sitta framför dumburken :P
men ja det är måååndag .......

jag har hittat en skit frän gåstol
som jag starkt funderar på att inhandla
*mannen bara skakar på huvudet åt mig och kallar mig bortskämd*
förstår inte alls vad han menar!!
Men tillbaka till stolen...
den ser ut som ett flygplan ju
hahaha hur frän som helst....

har märkt att man får fin fin märken efter gåstolen på alla lister
och kanter som han bonkar in i.....

just nu roar han sig med att jaga katterna i hallen
och de är så snälla åh leker med han...
*han följer efter dem i stolen*
fram och tillbaks...
så hoppar han jämfota framåt
hahaha skit söt....

ååååh ska väll kanske börja på vad jag ska göra för middag
sugen på fisk så något åt det hållet blir det!
sen ska jag baka bröd bollar igen
dom tog slut imorse...

ja nej planerings dags

och jepp hugos rum vart fixat igår
så fint där nu!
idag ska jag nog ta itu med skrubben jag bara slänger in allt som e för litet
eller som ej används ......
ja dags för det.

Postat av: anneli och embla

du ha blivit utvald i min blogg, kika in;) kramis

2009-01-19 @ 16:06:21
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: