Neo

Har en tand framme :)
hihi
vi har tydligen missat den helt :)
uppe i övrekäken till höger där sticker den fram ......

hmmm i övre först
ja du vår bebis gör som han vill det e tydligt det!!!

haha
måste sett roligt ut förut
kent kände nå vasst när neo gnagde på hans hand
så han hämta ficklampan men den behövdes inte
där uppe satt den , men ja hur den kan ha gått igenom utan att bebis varit eller blivit super
ledsen är ett under (?)
ja ja så nu ska den väll växa ut mer då och så ja nu lär väll fler dyka upp....

ja så har man bakat bullar och de vart stora och fluffiga :P
alla gillade dom *även bebis fick en smak bit*
så ja första gången jag lyckades med bullar........

ska baka bröd strax tror jag
eller imorgon bitti
för ja det vart ett x antal bullar!!!!

första plåten ....

fotograf hugo

Postat av: Jossan

sugen jag vart på bullar nu då ! mmm , nybakade med kall mjölk.hur gott som helst:)jomenvisst här har kylan hållt i sig också.känns jättetråkigt eftersom jag är förkyld och man vill inte riktigt ta en promenad med vagnen heller i de här vädret:/snön yrde och dde blåste storm när jag drog upp persiennerna här imorse.men förutom min förkylning så är allt bra här:)lilleman är så snäll så:)men ni tänker ta reda på vad de är för en som bor därinne då?jag tror nästan på en till grabb ja , men de återstår att se:D

2009-01-06 @ 21:58:08
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: jennie

vilka fina bullar gumman!! du är såååå duktig:D

kramen!!

2009-01-06 @ 22:18:33
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Malin

Ahaaa.du undrar alltså varför jag bara ber om åsikter om killnamn :) :) smart

Nå..blir det en flicka ska hon heta Tekla Maria :) så är det bara :) :)

2009-01-06 @ 22:21:51
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det är inte bara lite likt...det är fånigt likt. :P David trilskas med att han tycker det är så fint. Och det ÄR fint. Vi har samma problem med Melwin...det är likt en annan väns sons namn...

Kevin har han svårt för nu när "Idol Kevin" blivit lite utav ett varumärke.



Får hålla tummarna för en flicka denna gång!?! :)



Det känns som om vi har kört fast lite på killnamns fronten...

2009-01-07 @ 15:05:17
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: