nu är brödet på den sista Jäsningen.......
och nu har barnen ja de har gjort kvällen med
kompisar för idag iallafall....

hugo sitter i soffan åh ser trött ut...
mannen håller på med mat
korv och strips tror jag han lagar till

sen blir det nybakat bröd
mmmmmm
gjorde "bollar" idag
vart sugen på sådana
hm har inte hittat mitt ultimat bröd recept än :(
och jag har spanat runt oxå :(

jaja det löser sig.....
neo springer runt i gåstolen
hane verkligen kär i den.......
antar att det är för att han kan följa efter oss andra i snabb takt :)
upp på tå ....

ja och vad mer ska man göra denna kväll??
hahaha kanske sätta upp gardin i köket då...
skulle byta den igår tog ned
men ja glömde att sätta upp en ny  *asg*
så ja ska väll rota fram en ny fin gardin då.....

sen imorgon e det banne mig dags för hugos rum!!!!!!!
speciellt efter idag när 2 tornados dragit fram där ......

jaja
nu ska jag göra annat


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: