sitter här igen

kan inte sova :(
de andra sover .
mannen halvt som halvt tror jag...
har inte kikat in där.

suttit åh spelat ett tag...
hm börjar få mycket tankar igen.
på både gott och ont.....
men ja det ingår.
vill börja jobba igen.
men törs inte söka extra jobb nu
tänk om man blir skit dålig där då..
sucka.
känner att jag måste få komma ut lite.......

men men man får väll boka en dejt med någon
så man får lite frisk luft i sig :)

men jag saknar jobbet mer och mer,
på bebis nr 4 ska vi dela upp föräldra ledigheten lite mer
är det tänkt
så jag får jobba lite ibland jag med.
fast ja man kan ju jobba kvälls eller natt pass

hualigen förstår mig inte på hur min mamma orkade med 10 barn
visst det är 6 år mellan mig och den äldsta brosan
sen kom de med rask takt
cirka 1½-2 mellan alla *mindre på en del*
men hur fan orkade hon?
haha dokumentären om oss gick igår igen
hualigen
vill bli blond smal och ung igen :P
men skoj att se alla barnen de e inte så där små längre .....

hm e lite fundersam på neos framfart oxå.
men ja det kanske stämmer att när man väntar barn igen
att bebisen har bråttom att bli stor då...
men han e ju så lång
visst han blir 6 mån den 27e men st 74-80 på kläder redan (?)
lite overkligt.
men han kanske stannar upp lite på längden nu...
för han kan ju omöjligt växa lika fort de kommande månaderna
då kommer vi ju ha en monster stor ett åring.......

jaja
ska spela en sväng till
sen ska man försöka sova igen då
måste ju i säng snart
tidig morgon imorgon
och hugo ska till tandis oxå
inte glömma

ja natti natti på er igen då........

Postat av: Malin

Fan, så jag har missta den där dokumentären för 700e gången nu!?! Har du den inte "inspelad" eller nåt? Jag vill juh oxå se :(



(kan heller inte sova som du ser...borde dock verkligen göra det nu...ska upp tidigt i morron...)



Natti!

2009-01-20 @ 01:44:05
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Alexandra

hej hå.. funderar på att åka upp över till helgen kram

2009-01-20 @ 09:07:51
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: