skridskor

har alla utom jag och neo åkt idag.....
vi tog en lång promenad istället medans de andra
gled runt på isen...

sen va vi till affären
där vi inhandla allt som behövs till grönsakssoppa!!!!
mannen va sååååå sugen på det....
så ja den står på spisen just nu
snart färdig!!

hm stod och kolla ned i mina kökslådor förut
så ja slängde ut allt i alla lådor
skura ur lådorna och alla prylar.....
hahaha
jupp fan man måste skura ur som ibland :P

sorterade plast skåpet idag oxå.
gud vad plats det finns där nu!!!
för ja slängde typ hälften.
grejer man aldrig använder!!

ne efter maten ska man glo lite på tv
sen ska jag baka bröd!

chloe ska på julgransplundring med en kompis
hon är där just nu!

jajaja

hoppas ni alla får en trevlig helg

här borta i bergsjö
är den super bra hitills :):)


Postat av: Frida

Självklart! Har en till kompis före bara, men den bloggen kommer jag nog göra klar idag :o) Hur vill du ha den då?

2009-01-10 @ 15:34:46
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Malin

Men du, bakfröken...kan inte du skriva ner nåt gott recept till mig då? blink blink Köpte såna där brödformat för ett tag sedan, men har inte tagit mig för att baka ännu...ge mig lite inspiration snälla :)

2009-01-10 @ 17:40:24
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: