tror ni??

ja tror ni att man får veta något idag då??
ja det visar sig om ca 3timmar

haha
somna tidigt igår
låg åh surra med jeanette i telefon :P
hade skickat mess till henne tidigare
fatta inte varför hon inte svara sen insåg jag att det aldrig skickats
iväg då pengarna (!) tydligen va slut..... hm hade typ 40 kr iförrgår
så skuuuumt......
men iallafall ringde henne lämna mobilsvar
sen ringde hon upp
pratade i typ 1 timma....

sen va det meningen att jag skulle bada efteråt
jo jag kom ju långt tydligen
haha vaknade med ett ryck vid halv 3 när bebis vakna åh ville ha vatten
så ja va tydligen trött...

men hua va grejer ja gjorde igår...
skrubben vart färdig...
så nu slipper vi ha hyllor med våra kläder i sovrummet
nu e de i stora skrubben
*finns 1 garderob i hela lägenheten om ni undrar*
sen e det 3 olika skrubbar....
så nu är en omgjord till klädskrubb.

mannen vart imponerad.
sen flyttade jag om i vårat sovrum
så ja inatt sov bebis väldigt bra
tror jag placera hans säng bättre....

fixa även till i köket :)

ja här sitter man åh skriver fast jag borde
typ klä på mig,, packa handväskan
*som man aldrig använder nuförtiden*
för ja man har ju allt i skötväskan :)
åh sminka mig....

hm kanske ska fylla på luren oxå
få se om jag hinner med det.
fast ja e rätt säker på att mannen kommer ringa hundra elva gånger :P

ja uppdaterar sen åh jam ed lite tur vet man om det är en hona eller hane där inne då .....

Postat av: Malin

Iiiiih!!!

Skynda dig hem å skriv vad det var för nån där inne sedan nu då? nyfiken

2009-01-23 @ 10:41:32
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: