dagblind

så totalt sen man va på sjukan
och mannen har semester
så inga rutiner som vi brukar ha finnes nu :)

på semestern får man göra lite som man vill..
så i 2 veckor ska vi göra lite som vi vill :)
barnen börjar bli hyffsat uppspelta för snart far vi till furuvik
hugo och kent hämta ut alla tågbiljetter igår!!!

så hugo kom hem och var så himmla nöjd....
för han ska minsan åka spöktåget Helt SJÄLV
flera flera gånger så det så.... :)

hihi

så idag ska man väll förflytta stor rumpan ned till stortvätten
spana in efter någon lämplig tid
vill ha torktumle mjuka handdukar igen.
haha
en hel knäpp sak
igår när jag var i duschen så slog det mig helt plötsligt
jag kan se min Puppa igen :P:P
*asg*
fan vart nästan lite paff hehehehe
med tjockismage i 2 år trodde jag magen skulle finnas förevigt

ne ska surra lite i telefon uppdaterar senare med mer skit snack..


just ja spana in detta Hanna  lite tokhäftigt
samma dag , samma år samma namn
en mamma med bra smak !!!

Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

va skoj att ni ska till furevik! visst är det en "nöjespark" typ i gävle? hmm??



får jag sno en bild på din neo och skriva ett inlägg i min blogg och länka till din sida? jag tycker det är så coolt, haha!!



kram kram

2009-07-21 @ 18:54:10
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: