!

så typiskt när det e sååååå fint väder ute
då ska man ha kinkiga barn
men jag ska ut lite senare ändå....

som tur va så va det inte magsjuka hugo fått......
tror han hade åkt på solsting
då de hade varit ute praktiskt taget hela dagen tydligen...

så efter han hade ätit 5 glassar , druckit dricka
suttit åh kollat på barnkanalen
och ätit lunch ,vilat en sväng
så mår han som vanligt igen ....
fy fan va skönt

han hade trillat åh slagit i ryggen igår oxå tydligen
de hade glömt säga till mig om det.
(kompisens föräldrar . pratade med dom förut)
så vet inte om det spelade in lite.....

men men nu e allt tvättat
det som spyddes ned under natten......

sen e doktors tid för alina bokad på fredag....
då hon fått hosta nu
låter riktigt slemig hua lillskiten
men vart hon värre då ringer vi så får vi komma på en gång.
så vi hoppas att vi bara får lite antbiotika och bricanyl
att det inte är något mer allvarligt
än en förkylning
men lite orolig e man allt....

gjort rent näsan hundra elva gånger på henne idag
och nu låter hon inte alls lika hemsk
hon fick ju upp en massa slem i munnen
som man va snabb på åh hä bort.....

men jag e tooook sliten just nu
knappt någon sömn
och pipneo håller på lika idag oxå
följer efter en som en svans och bara grinar inget duger
jo isglass , så det har han fått
så man slipper höra gnället då.....

fan hade hellre haft tvillingar känns det som
de har ju samma tempo och samma storlek på ett ungefär då..

för att ha en kinkig snart ett åring , en kinkig 1 månads bebis
och en kinkig 6 åring ja då kan ju tålamodet snabbt försvinna :)
dessa dagar önskar man att det var jag som behövde åka och jobba
och kent vara hemma

ja han kommer ju snart , men bara för att vända i dörren typ :(
få se när han kommer hem då
lär väll inte ta allt för lång tid!!!
*får vi hoppas*

nej nu ska jag sluta
för annars kommer jag nog gnälla ihjäl mig suuuuuuuuck

Postat av: Josse

Det är bra att gnälla av sig tycker ja, dom som gnäller om att du gnäller har för lite att gnälla om (oj jag kunde vara vitsig) :P, hade det inte vart för att jag jobbar hade jag suttit på nästa buss ner och hjälp till med pipneo :)

2009-07-15 @ 15:03:38
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du får gnälla så mycket du vill gumman :)

2009-07-15 @ 15:15:41
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han växer verkligen, stora pojken =)

Vad söt hon är Alina, ni kämpar på bra.

Stort Grattis och önska er all lycka =)

2009-07-15 @ 22:26:45

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: