???

det går tydligen nå skum virus nu!!!
har inte mått nå mer dåligt , men jag har fått samma hosta som alina och neo
trevligt......

nu regnas det igen booooring
mannen och jerry sitter åh spelar
han kom ändå han :)

ska kanske slänga mig i badet då...
neo sover , stor barnen håller på och fikar just nu
alina sover sött hon med
men hon lär vakna snart,,dags för rengörning av näsan!!
men hon låter så mycket bättre ,, och slemmet lossar nu
då hon hostar upp det ordentligt nu.....

vart konstigt slö i kroppen idag
som om man blivit över körd av en bil
eller liknande

men känner mig lite bättre nu
så det tackar vi för..............


SÅ vad kan man säga om det hela????
många tankar , många saker man SKULLE kunna säga
men vet ni vad ?
jag tänker inte lägga mig i det där.....
inte ens när man fick reda på att ena sagt det ena och det andra om minstingen.
inte ens när man vart anklagd för åh ha sagt en massa
nopp jag håller min käft stängd
inte min grej ,, inte mina val

så jävla onödigt att lägga sig i en situation (som jag inte ens har åh göra med!)
som nog reda är oerhört jobbig för inblandade parter......

hör och häpna linda e tyst denna gång :)

för jag är så Satans trött på draman


för vad kan man göra åt alla elaka munnar???
munnar som sedan hejar så glatt när de träffar på en?
för att sen återgå till elakheterna!



Men visst det går inte att förneka ,
Att vissa saker man får höra att en del gått och sagt,
en del saker är oerhört sårande ,
en del saker bli man ledsen över

Så visst en del av er lyckas att såra en så oerhört

hoppas ni blir nöjd,för det är väll det som är målet med skit snacket??

Men jag säger så här.
om det är något ni undrar över
fråga mig ,, fråga vad fan ni vill
anonym som känd....
jag lovar jag svarar på alla frågor...

så kom igen - I dare you all :)


Postat av: Josse

Då har jag bara en fråga, behöver ni nått från birsta, ska handla lite imorrn? :P ;) =D

2009-07-23 @ 23:14:11
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: