här sitter jag igen

jajamensan....
hihi
skulle sett hur söt neo vart efter han fick kräm i ögonen
:)
men han måste tyckt det va skönt då
han inte gnugga ögonen efter..

sen tog pappa med han in i våran säng
då somnade han sött
vaknade inte ens till när pappa la honom i sin säng...

och vart hittade man det lilla busfröet idag då????
jo vid datorn!!
uppe i stor fotöljen
han har bara hållt på åh klättrat upp och ned i soffan
men har även hittat till dator bordet
sucka

så nu måste jag städa åh ta bort
"bebis" farliga saker...

tur mannen har sin egna lilla skrubb
där kan man slänga in allt åh låsa dörren!!

mannen ville att vi skulle fortsätta rensa ur saker här hemma
så why not.
förstår inte riktigt vart allt kommer ifrån?

tro inte nu att vi har saker drällandes överallt åh bara skräp
nej saker man faktiskt kan använda
men som vi inte vill ha längre

tur michaela förstår vad man menar hihihi :P
våra karlar e bra lika :)
så vi förstår varandra på ett sådant bra sätt
skönt åh ha en allierad ibland :P:P

vi mot karlarna ibland hahaha

nej ska börja då
kanske kolla in i skrubben åh rensa bort mina STOR tjock jackor
för jag hade inte tänkt bli tjockis igen

nu kommer jag i mina tröjor som jag hade innan jag vänta neo
visst magen e stor än
men jag kommer i dom
-finally
nu kanske man kan se lite söt ut igen :P

vill ha igen :)


<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/489514/frupetterssons?claim=zn732wp73k6">Följ min blogg med bloglovin</a>

Postat av: Cattis

Fin du var på bilden. Huga, förkylning på g? Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-07-13 @ 12:58:57

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: