idag då

inte mycket har man fått gjort
e det inte piplarsson så e det piplina :)
dom turas om idag

neos ögon ser bra ut idag
skönt att krämen hjälpte.

men dom båda är snuviga åh allmänt missnöjda.
och lilla tösen e svår att få i mat idag oxå
så man har fått suttit med henne lääänge för att hon ska äta

annars då?
tvättat lite , plockat i disken
funderat

Alina vart ju 4 veckor igår och 1 månad imorgon
stor tjejen våran.
så mycket man varit med om på 1 månad
lite hel galet...
men bara ta itu med det åh njuta av våran
Extra perfekta lilla Sessa
haft sån tur med henne
hon har bara DS så så skönt

Hon kom till oss och gjorde vår familj komplett
hon förde sin mamma och pappa närmare varandra
<3

för jag säger det
kent tog det hela med ro
som han säger :vi fick den mest speciella lilla sessa man kan få
och efter vi gjort ul på hjärtat och kollat öronen och allt va ok
så drog vi båda en lättnandes suck

jag vet inte varför jag vart så tok ledsen på sjukhuset
eller den dagen doktorn ringde åh ville träffa oss....
för vad är det att vara ledsen över egentligen??
hon kommer nog leva sitt liv mer till fullo än vissa andra

jag tror jag vart så ledsen för jag såg bara alla saker och problem som kan hända..
men man måste nog få sörja lite
man måste få ut de känslorna

min enda tanke jag hade första timmen (efter BM sagt att hon nog hade DS)
jag ett handikappat barn? jag men jag e inte så gammal?
jag såg bara handikappet utan att riktigt veta va det innebar.
sen börjar ju tankarna fara runt Alinas liv
kommer det synas jätte mycket? tänk om andra barn retar henne
tänk om någon utnyttjar henne,, osv osv
men som tur va hade man mannen där som plockade ner en på jorden igen
<3

-tillsammans är vi oslagbara

och jag är så lyckligt lottad som har 2 sessor och 2 prinsar
Mammas ögon stenar <3

nej nu ska jag återgå till det vanliga här hemma.

tjingeling

Alina <3

Postat av: Josse

Vad stor hon har blitt :D <33

Sötaste, hoppas Neo blir bättre snart :P



krams

2009-07-14 @ 16:00:24
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

2009-07-15 @ 23:10:30
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Klart de e många tankar som åker igenom en då man får reda på detta, men som ni säger ni ha fått en vacker prinsessa och ni älskar ju henne lika mycket som dom andra barnen. Finns ju ingen skillnad. Hon är så söt och det är dom andra barnen också =)

Ni ska vara stolta =)

2009-07-15 @ 23:12:12
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: