jag Gjorde det

jag ringde bemaningen idag
de skulle skicka ut papper
så man får fylla i alla detaljer
skönt att man gjort det

men som jag sa till hon i telefon
jag kan bara ta nätter
och röda dagar.
och nån helg

så hoppas man får något extra som ligger här i närheten
lite extra pengar skulle inte sitta helt fel.

hm mannen fick ju en halv lön denna månad
skit kul!!
men men vi får ju desto mer i juli
skönt det

få se om man får nå vårdbidrag för Alina
det va grannen här som sa till oss
åh skicka in sådana papper på en gång
så vi hade det gjort
för förr fick man tydligen retroaktivt
men nu får man från den månad man söker
så tack för all hjälp.
en djungel där ute med info åh liknande
åh vårdbidrag va kanske inte det första man tänkte på :)

satt åh läste om det på FKs hemsida
fatta halvsju
då det kan delas in i helt, trekvarts,halvt och ja något mer
så hur bestämer dom då?
hon har ju ds och det kommer hon ju ha för resten av sitt liv
hon kommer ju behöva hjälp för resten av sitt liv
*som det stod i läkarintyget*

men men visar sig sen när de hör av sig då.
men nej fatta inte mycket när jag läste om det.

ska väll pluppa i säng strax
e lite halv seg

få se om man ska tvinga hit veronica imorgon :P
så man kan snacka lite skit hihi

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: