kväller

och alla små barn ligger i sina sängar....
stor barnen var ute tills nio idag
då det var fullt barn på hela gården
och de hade så skoj....

skönt när det är semester tider
folk är så allmänt lyckliga då :)

neo kastade in handduken vid åtta
så gjorde vi rent ögonen och gav kräm
*kent får pilla i det , jag e livrädd för saker vid ögonen*

alina ja hon sover, äter , ligger åh spanar runt lite
skriker till för blöjbyte,sover  det bara går runt runt runt :)

mannen och tevo är och fiskar
men det nappade dåligt tydligen
hahaha
dom cyklade ut till ån !!!!!
den ni min karl på en cykel...
hahaha
en syn för gudarna

hm börjar hitta tillbaks mer och mer i mig själv igen
nu e man inte bara gravid åh allmänt less.
och ja less vart jag sista tiden med Alina
det började gå upp för en att man kört 2 små inom loppet av 2 år....
klart det tär kroppsligt och i psyket....

nej nu orkar man mer , ut åh rör på sig
man blir inte helt slut av att plocka upp neos alla prylar :P

så har man plockat åh plockat
sorterat grejer i alla barnens rum
var sak på sin plats igen .....

men jag säger då det
det eviga plockandet det tar aldrig slut när man har 4 st barn och en karl att se efter
sen har de ju blivit så bortskämda med att ha en mamma som är hemma jämt
och gör allt av bara farten :)

men nu har de hjälpts åt och de har tyckt det är skoj
speciellt när det blir så fina resultat...

men japp när vi nån gång skulle få en massa pengar över
då skulle jag lätt slänga ut alla handdukar vi har
*badlakan,vanliga handdukar,små handukar*
åh inhandla helt nytt och fräscht , sker väll nån gång framöver...

vill göra samma med alla mattor vi har.....

bara för att

nej godnatt på er alla
för nu kommer min karl strax åh vi ska mysa

Postat av: Josse

Det är billigt och bra på Ikea, köpte svarta handdukar osv för tre veckor sedan och dom är så mysiga :P

2009-07-13 @ 23:04:05
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Frida

Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det fortfarande snöar ;o)



Jag påtar med designen för fylla muggar. Har gjort det mer eller mindre hela dagen, men blir aldrig nöjd, så jag gör en ny hela tiden ;o)

2009-07-13 @ 23:36:13
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du har så rätt så om det du sa...

Men man får tänka på att inte spränga bubblan för dom så är det bra.

Jag tycker du o Kent gör det underbart som kämpar på som ni gör...

Kram

2009-07-14 @ 10:31:29
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: