natten

nu ska jag pluppa i säng....
alina har precis somnat in för natten

gubben och jerry spelar
-need for speed undercover
tror jag.
booooooring.

så hoppas vi på fin fint väder imorgon då
så vi kan hitta på nå skoj hela bunten...

Åh vi kom på nyss att vi bröt ju den vanliga traditionen (stavning?)
den som vi alltid gör när Jerry kommer till oss
vi åt inte TACOS idag :P:P
så nu e det bestämt att imorgon då ska vi ha tacos !!!!!!
traddisar måste man ju hålla!!!!

uffa så hoppas vi på en lugn natt....

säng säng säng
min säng e så så skön!
och nu kan jag sova på magen igen
ovanligt men stört skönt

vissa saker tar man förgivet
mer än man tror

Äh nu får ni ställa en massa frågor tycker jag !!!!!!
När det är så många som läser
har ju fått en massa nyisar in här , som man ser på statistiken

så kom igen nu fråga på
tycker ni som pratar så ska fråga mig istället
så kan ni ju gå och tala sanning om en istället :P

- lite trasiga och knasiga ,är vårt trasdocks gäng

hihi hel skön låt från trasdockorna!!!


Godnatt på er alla

-friiiiiiiiiiiiiiiiiida går det bra med min design???????? :)
förstår om du e suris idag .......
men nån dag fram över kanske om du har ork????

Postat av: Carro

Jag har en fråga: När kommer ni på semester till Örebro? ;)

2009-07-24 @ 10:11:22
Postat av: Josse

bruka länka till din blogg, jag vet elak men en kollega ville se bilder på eran underbaraste sötaste Alina <3

2009-07-24 @ 23:18:57
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: