nytt beroende ??

mikaela vet du vad jag sitter åh dricker just nu???
precis KAFFE!!!!
haha
lite helgalet då jag inte druckit det på typ 29 år då......
men någon gång ska man väll bli lite vuxen då
men smakade igår utav mannen åh det kaffet va fan gott
så därav sitter jag med en kopp framför mig just nu
åh gott är det


just nu går "sommaren i city av angel" på ztv
hihihihihi
hua va man härja när denna låt kom :P

åh suck mannen jubla nyss
det går en segal film ikväll oxå...
what the F...
så en lång kväll ikväll oxå då ..
*det räcker inte att han har alla  på dvd*
nej här ska vi alla plågas :)

lilltjejen har nu 37,7 så så skönt det e på väg åt rätt håll

storbarnen e hos kompisar.
de kommer hem och hemtelefonen går varm igen :)

nej kanske ska sminka mig då
har nyss kommit ut ur duschen
så skönt att orka sig in på mornarna åh duscha
när ja va gravid duscha jag bara på kvällarna
men ibland på dagarna
det tog ju sådan tid med allt då ju...

livet leker
åh jag har kommit på hur lyckligt lottad jag är
4 barn som alla mår bra
1 karl som älskar en
bra grannar och vi trivs som fisken i vattnet i bergsjö

vi fick reda på allt med Alina
gick tankarna lite mot svall
då man kände att man ville vara nära släkten
men nej vi har vårat hem här
här hör vi hemma <3

ska söka nå extra jobb oxå
dags för det nu
jobba lite extra

nej fan va jag har babblat idag då

tjingeling på er alla

Postat av: Josse

Det är skoj att se vad som händer hos er, går flera gånger om dagen för att se om du haft tid att uppdatera :P, Chloé glömde lite grejor här men hon överlever säkert! Pussa på goskitarna fårn faster :P

2009-07-05 @ 18:21:15
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: