pappers sverige....

jajamensan
papper ska fyllas i för ALLT känns det som ibland....

tur man har lätt för sådant då
*tackar min mamma för det*
mamma har alltid varit noga med att visa mig när man va yngre
hur man fyller i alla div papper från försäkringskassan och annat
även hur man formulerar sig så det låter någorlunda bra....

inte lika mycke slang och stavfel som man kör med i bloggen :)

men suck säger jag.
för så mycket pappper man behövt fylla i och skriva under
både jag och karln sen Alina föddes
så mycket har jag nog aldrig fyllt i.
och det kommer mer och mer ständigt ...

men nu e hon försäkrad iallafall lillskruttan
vi tog henne som medlemsbarn i folksam.
då karln e medlem i komunal
så ja där fick det bli
de bantade ned sin försäkring minst av alla!!
så det tackar vi för.....

men skulle ha velat haft henne i scandia liv oxå
men skit samma
dom tog ju bort så oerhört mycket
lika med trygghansa..

inte lätt ibland...
nej varför ska livet vara enkelt för?

uscha nu lät jag gnällig....
jag älskar mitt liv
mår fruktansvärt bra faktiskt

livet vart inte som vi  planerat.
men men vi va inte sämre än åh ändra på oss lite :)
ibland behöver man få en ordentlig chock så man inser
vad livet egentligen handlar om.....

man måste ju leva livet oxå , inte bara gå från dag till dag

japp nu började min lillaskrutta att klaga.....

tjingeling

Postat av: Carro

Vad skönt att ni hittade en ok försäkring. Måste kännas riktigt skönt.

Om jag någon gång behöver hjälp med papper så vänder jag mig till dig ;) Kan tänka mig att det är otroligt mycket att fylla i. Kram

2009-07-31 @ 21:18:35
Postat av: anna

får man inte rabatt om man har alla barnen försäkrade på samma ställe?

2009-08-01 @ 13:07:56

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: