sakta sakta

går jag ned
nu väger man 88 kilo :(
va fan rasa av mig nu då :)
men men dubbelhakan e inte liiiika stor nu hehehe

skit härligt väder på morgonen
lite halvblåsigt med sol
så vi gick ut vid 9
kom in vid 11 tiden
så så skönt

neo han sprang runt lite överallt här på gården ...
åh alina va i vagnen

och idag kom stor barnen hem
åh hua så skönt att ha dom hemma igen <3
så vi grillade åh drack dricka

sen efter alla var duschade åh iordning gjorda
så kolla vi på Bolt
många roliga skratt fick man höra
hel rolig film....

och till filmen vart det godis och dricka
och så fick de alla sakerna vi köpt
dom vart överlyckliga ...
så ja en lyckad mysig kväll.......

dom la sig för typ 20 min sen
sen kväll idag
men klart man kan ha det .. :P

ja få se om det blir regn imorgon eller ej
vi hade faktiskt tänkt gå till sq
e ju en bit
men man kan ju packa massäck och va där i några timmar
men får se hur vädret är..

åh hel trött men mannen ville se nån steven segal film på trean
som började typ vid tolv!!!!!
får se hur det blir med den saken
jag lär ju somna innan.

nej nu har ni fått ett livstecken ifrån mig

tjingeling

Postat av: Josse

Haha,skojigt... i tisdags ville hon se bolt men jag tog en annan film :P, bara tokgillar hamstern :)

Hälsa alla



kram

2009-07-03 @ 22:30:02
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: