sol sol sol

man kan ju nästan tro att sommaren är här igen....

jaha då har man snart sanerat klart här hemma då....
bort med allt onödigt, dammat torkat ,
u name it....
allt för att förhindra att lillsessan kan bli sjuk....

tror hon saknade sitt gäng
för hon e så vaken och pigg nu
hon vill vara med heeeela tiden
ska inte sova under dagen alls....
fast man ser hur trött hon är.
men hon somna på pappa en stund förut...

ska väll grilla ikväll va det tänkt..

hihi men johannes då , ja la faktiskt ut en snäll bild
finns ju betydligt fler som e mycke värre :P:P
hihihi

jopp lillebror Nr 3 i ledet fyller år idag
så vi va snäll åh ringde åh väckte han vid 10.....
barnen måste ju få ringa sin morbror och gratta han när de vill :P




åh va less jag vart förut idag :(:(
fast nej less är fel ord,,nedstämd är bättre
fick besked från skandia liv
att hon inte f ick försäkring där
jag kunde få en totalt ur bantad försäkring som endast gällde
dödsfall, olycksfall och invalidtets (stavning?) grejs
öh ok hm nej tack
får söka vidare
men fick ju ett bra tips igår
så vi ska ringa till ett ställe
för visst jag förväntar mig inte att få total hel och full försäkring
jag e inte helt pantad.....
men gäller att hitta det försäkringsbolag som tar bort minst grejer från försäkringen

men hua fick en liten ledsen känsla när jag läste att Alina blivit nekad
pga trisomi21
då kändes det som att hon e mindre värd på något sätt......
fast ja de räknar ju bara på risker och visst det e ju större risk att hon drabbas
av div sjukdomar...
men vanliga barn kan drabbas lika lätt dom med faktiskt!!!

men men bara söka vidare

nej ska väll typ göra så lite som möjligt ett tag
jag e helt slut

-4barns mamma det har inte riktigt sjunkit in än , hur fan hinner jag med allt?
lite tuff måste man kanske va trots allt :)

sessan Alina

Postat av: Carro

Ang försäkringar, kolla med arbetsgivaren, ofta kan man få en barnförsäkring via dom utan en hälsoprövning, så gjorde en bekant till mig som har ett dotter med downs, fast det var ett par år sedan så det kan ju ha ändrats.

2009-07-22 @ 15:58:55

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: