åååh

har blivit tok sjuk
åh det smög sig på ordentligt i natt
har inte reagerat på pollen alls på flera år
nu e jag hostig som fan
näsan åh ögonen rinner åh jag mår piss
underbart....

hm iallafall lite om våranmorgon
vi åkte 5 i sju bussen imorse
kom till sjukhuset vid kvart i åtta
in på bb
så möttes man av nykläckt bebis skrik
ååååååhhhh vilken underbar känsla <3

fick läggamig åh göra en ctg kurva
allt såg fin fint ut
sen blodprover åh stick i fingret
allt det såg oxå jätte bra ut
tog blodtryck
alla värden på topp

ja sen kom doktorn
skit trevlig
pratade lite
fråga om vilken den värsta komplikationen kunde bli typ :)
mamma linda tänker alltid på det värsta :P
men han förklara allt super bra

sen fick en annan skriva på lite papper
för här ska inga fler barn göras :)
jupp
för som dr sa, mycket enklare att göra det medans snittet görs...
istället för en till op senare eller liknande
så ja ingen återvändo
på den punkten
men jag känner mig hel nöjd med det beslutet
lättad på något sätt....

sen disskutera vi datum lite
åh han gick iväg en sväng för att disskutera med bm
kom tillbaka åh fick den 16e juni kl 6 ska vi vara där.......

sen ner på narkosen det tog typ 2 sec

så ja snart snart kommer bebis


ååååååhhh jag håller på att hosta ihjäl mig ickke trevligt :(


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: