?

till C
jo mössa har jag på henne inne för hon tappar värmen
ganska lätt...
hon e liten ju.....
man har mössa på dom första tiden ju...
varför skulle de annars sätta på bebisar en mössa på bb direkt efter de fötts för??

åh jag vill inte ha en snuvig bebis...
mer snuvig än vad hon redan är....

men nu vet du varför jag har mössa på henne

åh om det stör dig,, ja ha ingen mössa på din bebis när du får en då.
vi alla gör olika.
jag gör på mitt sätt
har funkat på de 3 första så jag fortsätter på denna tös.



ja så e det typ 1 vecka kvar innan man får provsvaren
åg jobbigt jobbigt denna vänta
suck..

hm mannen kom nyss hem
han va in till huddik åh shoppa lite till.....
*vi fick ju som sagt en oväntad inkomst :) för några dar sedan*
så nu har jag en grind som mannen ska borra upp
fick även en klocka av han
skit fin
men jag måste byta den var inte i äkta silver
som hon sagt till karln
fick utslag direkt :(

men men ska ju in på torsdag åh kolla alinas öron
passar på åh byter då....

sen hade han köpt jätte söta fiskar till neo för badet
åh en labolina snuttefilt till alina ....
åh lite nya fiskedrag :P

tänker inte skriva vad chloe och hugo ska få
för jag vet att min lilla dam som är hos mormor , hon läser min blogg hon med ibland :)
så nej ska inte avslöja något här.......

nej nu ska jag ta min minsta bebis och vila
så mannen och neo får pyssla på själva.
för den vita grinden jag ville ha passar inte våran dörr
så det vart en i trä men men lika bra det
bara vi har en grind!!!

puss och kram på er alla

Postat av: Cattis

Men vem bry sig, du gör väll hur du vill med dina barn. Och förövrigt är det inte jag som skrivit det. Så du vet, antagligen någon som vill få det att verka som så eftersom de skrev ett stort C och inget mer.



Hoppas allt e bra med er o lillan =)

Kram!

2009-06-23 @ 19:56:54

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: