*förlåt:)*

haha precis förlåt gubben min :)
va iväg till grannen
åh släppte in deras katt åh matade den
mne innan det
när jag skulle hoppa upp på moppen
ja jag tog tag i den börja rulla den bakåt
så gled den ur min hand *moppen alltså*
Brak så låg den där på sidan.... :P

inte mitt fel hihihi
så åkte iväg
kom hem
berätta för mannen

han gick ut åh inspektera
hm va visst något som spruckit hahahaha
oj då

men va fan
skyller på handsvett
*och så e det faktiskt min moppe:)*

så im sooooorry mannen

Så michaela va tror du man va snäll åh gjorde i gengäld då :P:P:P

ja nej ska lägga mig på soffan ett tag till
sen sängen wiiiieeee

ååååh imorgon får vi reda på när vi ska vara där.......

nervös åh allt på samma gång
haft nå otroligt starka sammandragningar
men ignorerar dom helt
för på måndag lilla söta bebis i magen då får du titta ut
inte före, nu när vi planerat allt :)

tjingeling på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: