hipp hipp hurra

för mannen min på sin födelsedag
älskar dig <3

ååååh
måste varit värsta natten hittills
hostaatackerna . com typ
men men man ska väll bli värre innan man blir bättre
men nu måste jag verkligen huskurera mig
tänk roligt att ha hosta med snitt.....
sucka min vanliga tur....

7 dagar kvar
spännande.........
sista veckan som gravid.....

åh massor åh göra idag
först ska jag åh hugo slå in pressisarna barnen köpt
min present ja den fick han för nån vecka sen
nån ericsson mobil med kamera åh ljud
nån sån där värsting grej :)

sen göra sig iordning ska vara hos runa vid halv fyra
sen hem upp på föräldra möte på skolan ang hugos skolgång
men mannen ville gå sa han något om idag
så ja visar sig vem av oss som går dit......

ja nej ska dricka tee få se hur halsen blir.......


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: