hur

jag skriver och formulerar mig är mitt val
min blogg
mitt liv
mina barn.....

så tröttsamt när en liten idiot ska sitta åh anmärka på hur man formulerat sig...
om jag skrivit att hon kanske har ett fel...

jamen om hon har en extra kromoson så har hon ju ett fel
men speciell kanske man ska skriva istället då...

orka........

för idiot det är du på hög jävla nivå.....

inte ens vatten värd....

men du tror du vet allt om oss...
visst du dög väll inte ens att knulla ,, ditt äckliga luder.

*mamma linda alltid lika trevlig*

Postat av: Alexandra

hej och hå här är vi arg...

Hoppas allt blir bra med lill tjejen...

Ja du får väl höra av dig när du har tid...

kram

2009-06-18 @ 18:26:33
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Cattis

Men vad äre för en idiot som håller på och kritiserar. Bry dig inte om henne! Ursh, finns sånt folk man bara vill skjuta. Tycker hon är jättesöt, och om det är till någon tröst så kan jag berätta att min storasyster Mona, ett utav hennes barn har också Down syndrome. Men man älskar alla barn lika mycket för det, en kromoson mer eller mindre. Förstår att du vill veta, för att underlätta vissa prioteringar. Kram

2009-06-18 @ 18:41:55
Postat av: Josse

Hej å hå saknar er redan :(

Men jag hoppas på att se er snart igen, och hälsa Kent att som svar på hans fråga om vad jag tycker om eran familj är: Ni är så underbart charmiga och bäst :P



ses kram =D

2009-06-18 @ 19:59:04
URL: http://diskhaxan.blogg.se/
Postat av: Malin

Mina tankar finns hos er gumman...du ska se att allt blir bra.



Kramen!

2009-06-18 @ 23:47:18
URL: http://hazzel.bloggagratis.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: