kraftigt dålig :(

fick ligga på soffan hela natten
då jag väckte neo och mannen var och varannan minut
med hosta , nysningar åh snytningar :(

så jag gav upp åh la mig på soffan
legat åh halv sovit så idag e jag sliiiiiiten
åh ont efter hostningarna

mannen skulle på apoteket åt mig
så jag får ordentlig medicin
jag som verkligen hatar det
speciellt när jag e gravid :(

men nu e det fan kris alltså :(

låter som jag blivit överkörd av något oxå
haha

ja få se idag e det 13 dagar kvar :)
hihi
fan va häftigt åh ha ett datum....
kanske ska tok njuta sista tiden nu då......
då det är sista gången jag e gravid

fast ja steriliseringen ger faktiskt inte noll procents chans
det ni.......
kan växa ihop åh grejer
men ja för mig känns det säkrare
slippa oroa sig om man äter piller eller ha stav
för vi blir ju lätt gravid i våran släkt :P:P:P
(både på kents sida och min)

ja ne ska snörvla vidare åh tycka synd omm ig själv......
ska kanske byta om nu då
men känns bara så drygt just nu ......


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: