lördag

åh det e halv mulet ute :(
vart tog sommaren vägen?
visst e glad att det inte varit super hett nu så här på slutet
förra året höll ja på att gå under
då jag väntade neo det va ju så varmt......

så tacksam det är jag
lite less på min hosta som inte försvinner
får hostattacker när jag lägger mig
men de går över rätt snabbt
men ändå

hua börjar bli nervös nu som faen
men men hoppas allt går bra :)

väntar på att det ska bli söndag faktiskt
så jag vet vilken tid man ska infinna sig på förlossningen på måndagen.....

barnvakten hon kommer imöra hon
så idag ska jag sanera vårat sovrum
byta lakan ja  sådant görs imorgon på dagen
hon får ta våran säng åh vi ja jag kan sova på soffan
åh kent kan sova i våningssängen :P

2 dagar ,, 2 dagar
sen har man 4 små barn <3
all kärlek till min familj


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: