tjingeling

jaha så var man hemma igen då.....
ja sista gången man va hos runa idag
lite tråkigt på ett sätt.....
fast ändå skönt :P
men vi ses ju på efterkontrollen.....

sf måttet e 37½ just nu
förstår inte varför jag får halvor hela tiden :P
fick ta blodtrycket 3 gånger idag
då det låg på 132/89 varje gång
så fick pinkai en kopp oxå...
men ingen äggvita.
bra där.
för nu e det 7 dagar kvar.....
om exakt en vecka ja vid denna tid har jag nog en ny bebis....

shoppa lite på stan
hugo och neo fick foppa tofflor plus sån där grej man trycker på skon
sen vart det strumpor på hm halva priset på massor..
haha åh strumpor går åt här hemma ,,
hello kitty strumpor fynda jag till chloe :)
sen hitta man nå kepar åh krims krams......

sen hem
möttes av en super glad bebis han hade saknat mamma tydligen
men jag var hem och vände typ
för mötet började ju kl 18.
så var man på skolan och fick info om hösten

så ja nu ska jag strax hoppa in i duschen
åh bara slappna av....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: