tröttsamt

ja jag saknar min säng just nu....
gjorde ett försök igår
åh lägga mig där
men efter att ha väckt både karln åh bebis
ett x antal gånger med hostan
gav jag upp åh la mig på soffan igen :(

de stora barnen e piggar idag
ingen feber men snuva åh hosta
åh bebis e snorig idag han med

åh igår kväll vette fan vad som hände
hade ont i ena ljumsken typ
i 3 timmar av och till kom smärtan
tog ipren men det hjälpte inte

suck lite less man börjar bli på alla krämpor som ingår liksom :(
men men idag är det 10 dagar kvar innan vi får se bebisen
<3
10 dagar.......

Postat av: Alexandra

det låter som det är en tjej som planerar ut gång före den 15 kanske... hmm

2009-06-05 @ 17:26:10
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: