ÄNTLIGEN

har mannen kommit hem
*hatar torsdagar mutter*
så nu befinner sig  han och neo i badet.
chloe ligger och läser
och hugo ja han har somnat han......

jobbigt att vara ute åh hoppa i snön
han skulle kolla på film
han vart lite upprörd strax innan filmen
*han och chloe bråka*
så ja kolla in hos han nyss då snarka han för fullt

nu e man helt sluuut
ska väll ta ett bad efter den store och lille är färdig....

imorgon ska jag gå till garn affären här
på uppdrag från mamma
hon ville ha nån grej
så hon har något åh göra nu när hon e ny opererad.....

ska väll inhandla en massa gott oxå :)

neos kinder har blivit blossande röda igen....
så bara ge han alvedon efter badet då
lär ju va fler gaddar på gång.......

ååååh va slut jag är.....
har blivit så så himmla trött igen .....
måste inhandla nå super vitaminer imorgon.....
eller så är det för att man sprungit runt mer än vanligt nu när
solen kommit fram :)

ååååååhhhh robinson börjar igen
fan va skoj.....
e lite lätt besatt av den serien....
älskar den amrikanska versionen survivor (stavning)
för i sverige gnälls det lite för mycket hur dåligt de har åh att de är för tuffa mot deltagarna
men va fan det e ju robinson ju...... det ska inte va lätt......


ååååh grattis till vickis om du läser min blogg.....
nu e jag super avis på dig :P


jaja nu har jag babblat färdigt för denna gång

tjingeling

Postat av: anneli och embla

hahah rolig du:) ja jag gick när ja va 9mån så då ha väl ja oxå damp då;P ähh en kompis hade läst de nånstans.. hur gåre me magen då?:) växer o blir stor;) kramis

2009-03-19 @ 19:28:35
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack så mycket :)

2009-03-21 @ 18:02:30
URL: http://lillvickis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: