en paus

tog man nu....
trevlig dag
alltid skoj när pappa kommer ned.....

just nu e brödet i ugnen....
få se hur de blir idag då....

åt ugnspannkaka idag
mannen åh jag dividerade om va man har till
jag vill ha lingon sylt han hallon *och helst grädde urk*
haha rolig disskusion.....
för det va fläskpannkaka blä för hallon
så barnen opartiska som de är, smaka med både och
(hallon och lingon)
och de tyckte det va lika gott med båda <3

hm förstår mig inte på folk som gör som dom gör
med tanke på lyxfällan....
de står åh grina över prylar de måste göra av med
står åh säger hur mycket pengar de betalat på sakerna
men de har ju inte gjort det....
de har ju låna åh hamnat efter
åh sen bara tagit fler lån????
men men allt ska väll se bra ut framifrån liksom
man har lån på allt bil/hus allt
man äger inget egentligen
hur törs man leva så?
speciellt nu i dessa tider,, då kronofogden tar hus åh bil direkt
nej hua
tur man aldrig haft kredit då:)
fick en hel del skulder innan man ens blivit arton
synder straffar sig :P:P

men nu snart får man kredit
då är man nog extra försiktig så man inte
tar sig vatten över huvud....

nej nu ska jag nog ta ut brödet i ugnen åh stoppa in nästa plåt....

kom ihåg robinsson börjar idag
wiiiiiiieeeeeeeee
äntligen...... enda dokussåpa som e värd att titta på

Postat av: jossan

Jo de är sant,men oftast är de tomas som tar ungarna och bakar medans jag bara väntar å väntar å tycker allt tar tid;)hehe..jag har lättare för matlagning.Men däremot så är ju gubben bättre på de med.men han ha ju faktiskt jobbat i kök så de är fusk:P vilken husmor man är Haha!nej men de är inte så illa som de kanske låter;)

2009-03-21 @ 19:21:54
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: