fäääärdiga

efter 56 banan kartonger så ser stor skrubben
numera helt underbar ut........
nu kan man gå in heela långa vägen..
åh kartongerna är märkta och packade iordning.....
tog bara hundra timmar
hehe
balkongen våran e full proppad med saker :P:P:P
men men imorgon försvinner det.....
slängde massor i saker man bara samlat på sig

hua vad mycket bättre man mår efter man rensat bort gammalt....
skönt det....
men känns väll ännu bättre imorgon när skräpet försvunnit från balkongen

nu ska jag nog äta lite chips och dipp
och ta ett snabb bad eller liknande
mannen sitter där inne just nu med sin tidning
helt slut han
för han fick ju bära fram allt
sen in allt som skulle in i skrubben
åh alla sopsäckar ut på balkongen....
min duktiga karl

nej höres imorgon
för hua va trött och sliten man e nu :)

Postat av: Cattis

Hehe ja du är inte ensam med att ha en massa nonsens som ligger i hundratals kartonger. Man samlar på sig så mycket och mer blir det efter flytt tycker jag. Man ska köpa det och de. Men ja förstår om de e mycket ni + 3barn ;P Kan tänkta mig det. Vet hur min far haft det och då med 8 barn. Hehe blir en massa helt enkelt..

2009-03-15 @ 11:10:08

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: