frukost på sängen?

haha
ja vaknade av att alla barn och man kom in vid sängen
åh alla hade stora smile
de hade fixat till frukost på sängen till mamma <3
första gången man får sådant lyx.......

så ja klart man vaknar med ett leende........

nu ska man baka lite.....
fast mannen fick hoppa på moppen åh
fara till affären jag hade tydligen glömt att inhandla ägg igår...
helt säker på att jag köpte det
men men :)

så nu väntar jag på honom....

ja häftigt att få frukost på sängen
åh stor barnen såg så nöjd ut
för att de kommit på en sådan bra ide att göra mamma glad.....

ja nej till bakningen
för idag kommer morfar och de 3 små
salomon, matheus åh sackarias få se om nån mer hänger med visar sig....

så fullt ös idag kommer det att bli ....
skoj det

Postat av: Josefine

Okej för evelina går i samma skola som dom,även samma klass som sacka:)vilket jäädra fusk,jag har nog aldrig fått frukost på sängen :( måste nog ta å pika gubben min;)

2009-03-21 @ 10:50:36
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: