funderar

jag funderar allvarligt på att måla om vardagsrummet!!!!
bara för att testa liksom
fastnat för en färg som jag tror bli snyggt.....
målat kan ju bli så fint det med....
finns ju skit fina tapeter men dom kan man ju ta
om målningen skiter sig helt...

åh måla det kan jag ju göra under mina dagar liksom
tapetsera e ju lite drygare då.....

lika så e jag så förbenat trött på alla bruna lister
*så där bajsbrun från 60 talet*
som de lagt i hela lägenheten
funderar på att måla om dem alla

jepp jag e gravid
för nu vill jag göra förändringar till tusen

håller på åh spanar in nytt till chloes rum
funderar även där att måla om......
hon ska få en högre säng
så hon kan ha skrivbord åh grejer under den
plus ny förvarings möbler
billy hyllan hon har ska väck.....

så hm man kanske ska lägga fram förslagen till mannen då
hehe
han blir alltid lika glad :P
för om det skiter sig åh jag blir sur så e det han som får styra upp det hela
hihihihi
<3 kärlek <3

så nu e stora syster åh bebis badade
försökte få in hugo i duschen
men ne han va ledig imorgon så han KAN faktiskt duscha
imorgon på morgonen.....
ja man kan ju inte säga emot direkt då ,, när han lägger fram det så fint.... :)

åh badolja det går ju åt som på räls här hemma....
då även de stora barnen får antingen smörja in sig eller bada i det....
deras hy blir som min under vinter torr på vissa fläckar.. åh badolja funkar bäst.......
så de är vana att smörja sig bra det....

hihi hugo har skaffat tjej han :)
hon fråga ju chans så okej då.... sa han tydligen då
och ja hon skulle aldrig göra slut med han heller tydligen
hahaha gullunge där..... ska börjas i tid....
de har inte pussats men han satt brevid henne på samlingen <3

ja du ser underbara barn......

nej ska pyssla på lite här för snart kommer mannen hem igen
fixa något idag kommer inte ihåg vad men nåt med bilen
så ja varsegod ut i kylan du :P:P

höres senare ...

Postat av: Alexandra

ha ha ja man vill ju göra förändringar hela tiden.. ha ha



Själv sitter jag här och ska fortsätta städa i natt eftersom jag måste vara vaken. Jag jobbar natt i morgon =)

Nej nu vimsa jag bort mig...



Ää glömde vad det var jag skulle skriva.. hmm

JO jag tycker du kan måla om du vill så länge värden går med på det...



kram

2009-03-11 @ 21:05:16
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: