grattis

ja grattis till veronica och tobbe
till tösen eran........
så ja snart får man se
nykläckt bebis då :)
luktar så gott......

ja snart har man en till liten egen då...
och ja under den tiden man är hemma
så ska man bara ta det lugnt åh njuta av bebis tiden.....
denna mamma ledighet har ju ja
kantats av ännu en graviditet :)
så till sommaren kan man bara slappna av och njuta av livet till fullo......
utan en mage åh krämpor i vägen :)
men visst det har sin charm att vara gravid
men jag har lite svårt denna gång att njuta av det hela.
då min kropp har ändrats så enormt
åh ja man har ju inte varit smal på lääääänge.....
sen tror jag att jag har drabbats en släng av 30 års kris oxå

japp för jag tänker på att ja fan nu e man gammal
heeela dagarna
åh man måste pyssla om sig åh grejer
på ett annat sätt nu
för jag blir ju 30 i december hihihihi

men men det går nog över :P:P

hm få se hur påsken blir
ska vara hemma bara....
mamma ska ju opereras nästa vecka.....
så ja mycket nu :(:(

nej nu ska jag byta på herr stinkbomb brevid mig.
sen ska vi nog bara mysa han och jag
så så mysigt....

tjingeling

Postat av: gina

hejsan hej...får man fråga vilken veronica och tobbe det är som fått bebis??

hoppas allt är bra mer kram gina

2009-03-09 @ 10:30:45
URL: http://giina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: