men ååååh

varför lyckas jag aldrig med att kolsyra i
våra soda streamer, den hatar mig :(
bytte patron idag
men nooooooooo
jag trök åh trök men inte fan vart det nå kolsyrat vatten....
*mutter*

sen tokplinga det på dörren
går åh öppnar,
ja då e det nya spisen
men se på fan de hade beställt fel storlek på spisen
den var för stooooor tydligen
så ja va det akut frågade han
nja så där jag har ju en krypare åh låset funkar ju inte osm det ska...

men men de skulle beställa en ny så få se när vi får den då
lär väll ta en så där 5 månader då :(

så ja just nu e mannen och hugo i storastaden
*hudiksvall*
hugo och kent hade varit på hm och shoppat
hade ju 2 såna där checkar..
så hugo han hade köpt en batman slips tydligen
åh nå hårspännen åh hårband till sin storasyster <3

ja nej ska göra en sak
innan man får se om neo hade tänkt vakna
han e inne i en sov period nu
han har väll nån växtperiod eller liknande


ja min familj är rätt underbar <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: