ryck och slit AB

ja det märks att man har en till liten bebis pojke...
allt ska ryckas , bankas och slås
då är det osm roligast
åh riva ut ur skåp och dra upp dörrar som e stängd
då är lyckan total :)

han är en liten virvelvind och snabb......
hugo var likadan
chloe hon var lugn och fin
nu börjar hon härja på ett annat sätt... :P

men ja pojkar det är väll roligast när det låter
och saker kan kastas :)

ååååh super sugen på piggelin just nu
har ätit mat
vart köttbullar åh makaroner med gräddsås
jag fuska idag åh gjorde det lätt för mig :)

hm på söndag ska man till kyrkan
hugo ska få nån bibel och chloe ska uppträda....

nej nu får mannen komma med min glass.
suck måste verkligen sluta med alla söt saker
blivit duktig påd et som fan
men dubbelhakan den finns på plats ändå den :)

lovley.....

ja nej nu ska jag nog väcka min lilla marodör
han har nu sovit en timma.....

Postat av: jossan

Mmm piggelin;) har de med graviditeten att göra kanske??hehe ;) Fy när jag ser magen din blir jag så sugen på en till med detsamma..den underbara tiden av längtan och nyfikenhet när man bär på de lilla livet och sedan den enorma lyckan att få se sitt barn för första gången på sitt bröst!de är verkligen mäktigt!karln vill ju ha fler nu,helst ett helt dagis haha..men jaja:P

2009-03-30 @ 20:32:23
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: anneli och embla

hej! ha vi har nästan nyss bytt till fullkorn vi med.. så dom kan kräkas då när man byter?? ja vet faktiskt int va de kan va med embla.. hon ha dålig matlust,gnäller,lite feber, bajsar löst.. kan de va tand?? ja e j'tteorolig pga att hon inte ater...

2009-03-30 @ 22:10:14
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Jennie

vart tog videobloggen vägen??? ;)

2009-03-30 @ 22:37:39
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: