så där ja

nu ska jag hoppa ur pyjamasen åh borsta håret :)
har bakat....
det vart en sockerkaka , kolakakor åh kladd kaka
så nu får de rejält med fika :P

vart sugen på bullar men nej hinner inte det nu.....
men mannen beställde bröd bollar
för det vill han ha till kvällsfika

så ja ska baka det lite senare när besöket farit hem

hm jag som ville förbi harmånger idag
då de har kläadbytar dag där....
tänkte spana efter en ny cykel till chloe
men cykel äffären e inte så dyr han heller
så ja en ny blir det vilket som

nej byta om va det

Postat av: jossan

Okej haha ! Ja jag ha inte en aning alls ja:) Är inte alla barn små ligister?:P:P haha Jaa inte långt kvar tills man får mumsa buffé, MMM:D men jag skulle ju inte tackat nej till lite kolakakor jag heller.Mums!vilken energi du haft måste ha idag som orka baka en massa sådär:)själv är jag för slö för de,men får banne mig ta mig i kragen någon dag och överraska i köket;)

2009-03-21 @ 14:24:37
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: