seriöst

mannen där uppe verkar inte kunna bestäma sig riktigt
vilket väder han vill ha......
för nu töar det för fullt åh soligt.....
gud va skoj slask överallt
men men e bra bit mot våren....

fick sova tills väckarklockan ringde idag
bebis satte sig upp i sin säng åh såg så
förvånad ut :P
sen vart det väckning av chloe och hugo.
de sitter just nu åh äter frukost....

åh torka upp något från golvet
tror ni inte jag slog i ryggen i bordet när
jag skulle ställa mig upp
så nu har jag kraftigt ont :(:(

ska knata ned på byn lite senare
ska lämna in moderskaps intyget
har inte hunnit gjort det än
eller jag glömmer bort det hela tiden...

ja nej nu ska jag klä på mig själv
och bebis....

vinkvink


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: