Sexliv.....

ja att få till ett bra sådant med 1 bebis e svårt nog det
med 3 hulliganer och en bebis i magen
då kan man snacka avancerat :P:P
hehe
min karl satt åh såg drömmande ut
va e det frågade jag...
ja snart snart kan vi göra avancerade grejer igen
så fick han en glimt i ögat :P
hahahaha
sötingen min,,,
ja han älskar nog mig :)

men visst det e inte lätt att få till det
med 3 barn och en stor mage...
man e ju inte direkt sugen när alla barn lagt sig
åh man får en lugn stund
och så blir inte jag så speciellt sugen när jag e gravid heller
men man får väll ställa upp :):)

man får helt enkelt bli uppfinningsrik och diskret åh smart ....
oj ett lite halv privat inlägg denna gång ..........

så hade vi det släckt här hemma
men tvn stod faktiskt på
*skäms liiite*
men jag mannen och stor barnen kollade på robinson
neo han slängde in handduken vid halv nio
då satt han åh gnugga ögonen
åh pep
pappa bar in han i sängen sen ja 2 sec snarkade han.....

inte lätt ibland
hugo han verkligen kämpa på slutet av robinson
ögonen började falla ihop på han
men han skulle inte lägga sig han skulle se
vem som fick åka hem......

så ja de somnade rätt fort stor barnen....


nej nu ska jag fortsätta glo på dumburken
åh njuta av tystnaden i några timmar till......
för i morgon är det en ny underbar dag med lek och skoj

Postat av: Malin

Jag är så imponerad över att ni "fick till det" 6v efter Neo. Jisses...i´m not there yet! :P

2009-03-29 @ 13:20:43
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: jossan

Haha ja jag kan förstå att de inte står högst upp på listan;)förutom att sista dagarna innan Teus kom så var jag helst galen.Jag hade inget annat på huvudet (var väl alla hormoner som talade) Haha ! Sen efter förlossningen trodde jag aldrig att jag skulle bli sugen igen,men de var igång snabbare än man trott,Mycket snabbare!

2009-03-30 @ 10:51:08
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: