snö snö snö

vart man än tittar
skapligt less på det nu
vill ha vååååååååår hallå ...
kan vi få det nu tack......

åh vill ha värme så man slipper alla kläder......
för det e bra drygt att klä på alla och sig själv
när man ska iväg....
speciellt nu när man e tjockis
för jag svettas som en gris igen hihihihi.....

torsdag idag då.....
få se om man hittar på något skoj eller om man
bara tar en lat dag hemma....
visar sig....

hm vaknat av att jag har haft en bebis i sängen 2 nätter på raken
frågade mannen va han gör i våran säng
 men han vaknade åh då fick han sova brevid oss...
haha tror pappa tycker det e mysigt med bebis i sängen
för jag brukar vakna när han skriker
men jag har inte hört ett pip :)
så ja snart får man väll 2 små mellan oss då :P

bara passa på åh njuta medans de vill
hugo smög ju in till mig och kent
tills han vart 4 :)
sen vart han stor tydligen åh sov i sin säng......

så ja man får väll njuta av bebis åren
för de går ruskigt fort förbi :(

just nu busar bröderna i hugos rum
chloe borstar tänderna
åh ska strax gå....

ja nej färdig surrat från min sida
ska äta frukost
blivit duktig på det faktiskt.......
smyg äter inte på nätterna när man vaknar längre
hehehehe

jaja höres senare
tjingeling

Postat av: Jossan

haha har pappa kent bebissjuka?;) ja nu är de inte alltför långt bort i tiden förrän de kommer en till liten knodd:)Jättefint namn iallafall!

2009-03-12 @ 08:29:58
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: