strålande sol

och glashala vägar :)
trevligt
tog ett tag att ta sig till och från dagis
kom hem
neo har då toksomnat klär av honom
han fortsätter sova
lägger ned han i sin säng
han kollar upp sen så vänder han på sig åh fortsätter sova :)

så nu sitter man här
nyduschad tog en super snabbis......
för ja hehehe man blir svettig av att gå tydligen :P

neo har även sovit nätterna igenom nu i några dagar
han har vaknat till
men då har vi ställt en flaska med vatten i sängen
han dricker den sen somnar han om ....

törs inte tro på det än att han sover nätterna igenom :P:P
så vi avvaktar med det jublet :)

nej nu ska jag njuta av tystnaden ett tag till.
för snart kommer karln hem
han ska ju iväg åh kosta pengar idag :(
nej skönt att han får börja göra sina tester nu......
så yes man.....

hmmmmm snart får man besked på skatten
åh kan lova att jag åker på restskatt som vaaaanligt
spelar ingen roll även när jag jobbade så åkte jag på det....
det e det bakslaget som kommer komma..... i prommise u.....

bye bye

Postat av: Malin

"hemma" menar du? Vi åker upp den 1a maj å sen åker vi ner hit igen den 10e. Om det nu inte blir nåt speciellt vi måste på nånstans. Då kan vi väll rucka på dagarna lite. Men så hade vi tänkt i allafal :)

2009-03-31 @ 11:08:43
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: johanna

Hej ja visst blir man stolt över de små liven då de är duktiga, trodde chloe gick i trean fick för mig det vet inte varför igentligen. känns mycket bra i mammas hjärta,de är nog lik sina mammor :)

Visste inte att du läste i min blogg, läser i din jag med så där i mellan åt.

snart är det dags för eran nr fyra börjar det bli tungt nu såg ut som att du har en rätt tung bebis mage./Johanna

2009-03-31 @ 14:29:32
Postat av: Johanna

Jo förstod att det var tungt vet själv hur det är har ju haft tvilling mått med mina två sista det är jobbigt, mina var tät med tror att kroppen blir fortare slut och trött men nu är det snart över så håll humöret uppe och skäll då du behöver :)

Klart vi gjort det bra bara som sagt att titta på skolan och vad vackra dom är.

2009-03-31 @ 14:45:58

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: