färger färger

gud va jag hatar den lilla truddelutten just nu :)
den vaknar man av numera på morgonen
lillemannen ligger åh drar i båda sina nallar
som hänger i sängen
haha
en den spelar en vagg visa
den andra nallen sjunger om färgerna
den gillar han jätte mycket
så den nallen drar vi i ungefär hundra gånger innan
han börjar ropa på mamma :)

ja fin dag här
och i ett svagt ögonblick lova jag att hänga med åh fiska idag :(
åh promenaden dit känns inte ens lockande just nu
men men ska vila när kent kommer hem
sen orkar man nog.

va ut en sväng med neo förut
han tyckte det va skoj i ca 20 min
sen börja han pipa åh skulle upp i mitt knä....

just nu vilar han

åh grymt med halsbränna har jag börjat fått igen
skit drygt
för det brukar betyda att jag kommer börja spy igen :(
hualigen

ja stor barnen va nyss in åh fikade
nu e de ute på gården
åh har alla dörrar åh fönster öppna typ
men det är vaaarmt :(

fick ett fint paket på posten idag tack michaela
hahaha

ja nej ska göra något annat vettigt som  typ rulla tummarna

Postat av: Malin

Vi har inte bestämt oss för det än :/

Jag å mamma har juh ett hus i Gnarp, men där e så kallt på vintern...inte så passande för ett par bebis fötter att gå på dom golven :(

Vi har kikat på lite lgh i stan å i Bommen...vi får se...



fortsättning följer... ;)

2009-05-22 @ 18:20:21
URL: http://hazzel.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det är väl igentligen han som pratat mest om att flytta å när han blev av med jobbet på Akzo tyckte vi båda att vår chans att göra nåt nytt är NU. Men som sagt..vi får se. Än har inget flyttlass åkt uppöver med våra saker. Men jag börjar faktiskt att känna att det skulle funka att flytta hem igen. Känner mig säkrare på vad jag vill å vem jag "vill vara" nu än vad jag gjorde för 4 år sedan :)

2009-05-22 @ 21:36:11
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: